عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

انواع عایق درب ضد سرقت

انواع عایق درب ضد سرقت

ما در این بخش قصد داریم که راجع به انواع عایق درب ضد سرقت صحبت کنیم و یک معرفی جامع و کامل راجع به آنها داشته باشیم‌. خرید درب ضد سرقت یکی از بهترین اقداماتی است که می‌ توانید برای منزل خود انجام دهید. وجود این درب‌ ها باعث می‌ شود که حس امنیت بیشتری داشته باشید. عایق‌ هایی که برای این نوع درب‌ ها استفاده می‌ شوند، با توجه به نیازی که دارید، متفاوت هستند.

معرفی انواع عایق درب ضد سرقت

اگر می‌ خواهید کیفیت بالایی را از این مدل درب‌ ها شاهد باشید و بدانید که هر کدام از این عایق‌ ها که استفاده می‌ شوند، چه کاربردی دارند و به چه هدفی آن ها را مورد استفاده قرار می‌ دهند، این بخش مخصوص شماست. درب‌ های ضد سرقت چندین عایق دارند که در ادامه راجع به آنها بیشتر توضیح خواهیم داد:

  • عایق حرارتی

عایق حرارتی یکی از مهم ترین عایق‌ های درب ضد سرقت است. یک سری تجهیزات در آن ها استفاده می‌ شود که باعث می‌ شود این درب‌ ها در برابر گرما و حرارت مقاومت بالایی داشته باشند. یعنی اگر می‌ خواهید در فصل تابستان محیط داخل خانه را خنک نگه دارید و مانع از ورود گرما به داخل خانه شوید، این گزینه بسیار عالی است. در نتیجه برای مصرف انرژی هم یک عامل صرفه‌ جویی به حساب می ‌آید. در فصل زمستان هم کاملا برعکس عمل می‌ کند. یعنی مانع از خروج هوای گرم بخاری به بیرون از منزل خواهد بود. همین باعث می‌ شود که باز هم صرفه‌جویی گردد.

  • پشم سنگ

پشم سنگ معمولا مهمترین و رایج‌ ترین عایق حرارتی است که در درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می‌ گیرد. داخل این درب‌ ها ممکن است ورق‌ های فولادی هم استفاده شود تا مقاومت بالاتری در برابر حرارت داشته باشد. نقطه ذوب پشم سنگ نقطه ذوب بالایی است. به خاطر همین برای درب ضد سرقت گزینه مناسبی به حساب می‌ آید. همچنین باعث می‌ شود که درب ضد سرقت ما در برابر میکروارگانیسم‌ ها آسیب نبیند و پوسیدگی در آن اتفاق نیفتد.

انواع عایق درب ضد سرقت

  • عایق صوتی

عایق صوتی هم از مهم ترین انواع عایق برای این درب‌ ها به حساب می‌ آید. علت هم این است که اگر شما در ساختمان‌ های شلوغ زندگی می‌ کنید، مانع از ایجاد سر و صدا می‌ شود. همچنین حس آرامش را برای شما و اطرافیانتان به وجود می‌ آورد. این عایق‌ ها از دو روش چرم کوبی و آکوستیک کردن روی درب‌ ها اعمال می‌ شوند.

در واقع اگر شما نیازمند عایق صوتی باشید، یک روکش به صورت لایه بیرونی روی این درب‌ ها استفاده می‌ کنند. که باعث می‌ شوند از سر و صدای زیاد جلوگیری کند. معمولاً برای درب سالن سینما، سالن همایش، سخنرانی، درب لابی هتل، استودیو، بیمارستان‌ ها و اتاق‌ های مربوط به تاسیسات از این درب‌ ها استفاده می‌ کنند. تا مانع از ایجاد مزاحمت شود و صدای کمتری را انتقال دهد. برای عایق سازی از این نوع به سراغ چرم مصنوعی و مخمل، گل میخ‌ های ساده و قلمکاری شده و همچنین عایق‌ های اسفنجی هم می‌ روند.

  • عایق رطوبتی

عایق رطوبتی هم یکی دیگر از انواع عایق درب ضد سرقت است. اگر می‌ خواهید درب ضد سرقت مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد، این مورد گزینه مناسبی است. برای مناطق شمالی و جنوبی که رطوبت بالایی دارد، به شدت کاربرد خواهد داشت. در این نوع عایق‌ ها از رنگ‌ های پلیمری استفاده می‌ کنند. چون هم جنس و هم کیفیت بالایی دارند. معمولا رنگ‌ های کوره‌ ای می‌ توانند عایق رطوبتی بسیار عالی باشند. البته که به سراغ ورق‌ های روکش استیل و چوب هم می‌ روند.

در نهایت برای تهیه هر گونه عایق صوتی و حرارتی برای درب‌ های ضد سرقت کافی است که به سایت ایزوهوم مراجعه کنید. که مرجع امنی برای خرید این عایق‌ ها است و با کیفیت‌ ترین مواد را به شما عرضه و ارائه می‌ کند. علت معرفی هم سابقه طولانی این مجموعه در این عرصه است.

جمع‌ بندی

استفاده از انواع عایق درب ضد سرقت باعث می‌ شود که شما خیالتان راحت باشد محیط خانه در برابر مشکلات مختلف از جمله سر و صدای زیاد، سرما، گرما و رطوبت در امان است. همچنین آسیبی به خود درها هم وارد نخواهد شد. در این بخش توضیحات کافی در مورد انواع عایق‌ ها داده شد تا ببینید که نیاز به کدام یک از این موارد دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا