عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

بهترین عایق صوتی برای دیوار

بهترین عایق صوتی برای دیوار

فیلم اجرای عایق صوتی دیوار مشترک

ایزوهم انقلابی در صنعت عایق کاری

عایقی چهار منظوره برای تمامی مشکلات ساختمان و...

سال تجربه
0 +
برند همکار
0 +
پروژه موفق
0 +
پخش ویدیو
امروزه آلودگی صوتی با زیاد شدن جمعیت در کشور عزیزمان ایران افزایش بسیاری پیدا کرده است. همین موضوع باعث شده تا افراد برای کاهش آلودگی از روش های مختلفی استفاده کنند. یکی از این روش ها استفاده از عایق های صوتی در دیوار ساختمان ها می باشد.  از دیگر کاربردهای عایق های صوتی می توان به استفاده ی آن در سازه‌های مختلف خانگی، اداری و صنعتی اشاره کرد. عایق های صوتی صداهای اطراف را کاهش داده و باعث می شود آرامش زیادی را در محیط اطراف مهیا کند. به همین خاطر یکی از ملاک های مهم در قیمت گذاری خانه‌ها، وجود عایق صوتی می باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین عایق های صوتی برای دیوار آشنا شوید. پیشنهاد: عایق صوتی ایزوهم  
عایق صوتی ایزوهم
بهترین عایق صوتی برای دیوار

معرفی عایق های صوتی مناسب برای دیوار

عایق های صوتی انواع گوناگونی دارند. آگاهی برای نحوه و مکان مورد استفاده آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. در این بخش به مهم ترین و بهترین عایق های صوتی دیوار اشاره شده است:

عایق صوتی ایزوهم

عایق صوتی ایزوهم یک نوع عایق است که برای کاهش انتقال صدا بین فضاها یا اجزای مختلف ساختمان استفاده می‌شود. ایزوهم مخفف عبارت “ایزولاسیون صوتی” است و به محصولاتی اطلاق می‌شود که برای کنترل و کاهش نفوذ صدا در فضاها استفاده می‌شوند. عایق صوتی ایزوهم از الیاف توخالی نانویی تشکیل شده است. این مواد قادرند انتقال صوت را جذب یا ترکیب کنند و جلوی انتقال آن را به فضاهای دیگر بگیرند. عایق صوتی ایزوهم در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله در ساختمان‌ها برای کاهش انتقال صداهای از یک فضا به فضای دیگر مانند دیوارهای جداکننده، سقف‌ها و کف‌ها، در صنایع برای کاهش نفوذ صداهای ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، در وسایل نقلیه برای کاهش نفوذ صداهای محیطی مانند موتورها و صداهای جاده، و در فضاهای سرگرمی و صوتی مانند استودیوها، سینماها و سالن‌های کنفرانس. استفاده از عایق صوتی ایزوهم می‌تواند به بهبود کیفیت صدا، کاهش تداخل صوتی، حفظ حریم خصوصی و افزایش راحتی در محیط‌های مختلف کمک کند

عایق صوتی پشم سنگ

پشم معدنی آکوستیک، پشم معدنی یا پشم سنگ، ماده متخلخلی است که صدا و گرما را به طور موثر جذب می کند. این ماده نسبتاً سخت که از آن در حفره دیوار استفاده می شود، در ضخامت ها و تراکم های مختلف وجود دارد. از عایق صوتی پشم سنگ هم در خانه و هم در پروژه های تجاری استفاده می شود. به همین دلیل قیمت بالایی دارد. این عایق معدنی علاوه بر اینکه در جذب انرژی صوتی و انرژی گرمایی موثر است، در پرکردن حفره ها نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. یکی از مزیت های عایق پشم سنگ این است که برش آسانی دارد. از این عایق در دیوار و سقف ساختمان ها، ساخت پنل های آکوستیک در مکان های مسکونی و تجاری استفاده می شود. از معایب عایق صوتی پشم سنگ می توان به تحریک ریه ها در صورت استنشاق اشاره کرد. به همین دلیل در هنگام استفاده از این عایق از وسایل تنفسی محافظ استفاده کنید. علاوه بر این گاهی این عایق در هنگام برش باعث ایجاد بریدگی در پوست می شود.

عایق صوتی آکوستیک

عایق های صوتی مختلفی از آکوستیک در بازار وجود دارد. برخی از عایق های صوتی سنگین تر و برخی عملکرد بالاتری نسبت به سایر عایق ها دارند. تمامی آن ها برای سطوح مختلف و کاهش دسی بل در فرکانس های مختلف هرتز ارائه شده است. این عایق ها در ضخامت های مختلف در بازار موجود هستند. ضخامت و وزن بر روی کاربرد و عملکرد آنها تأثیر می گذارد، بنابراین مهم است که پوشش خود را با دقت انتخاب کنید تا در کاهش انتقال صدا موثر باشد. از مزایای دیگر عایق صوتی آکوستیک می توان به سهولت نصب و طول عمر بالای آن اشاره کرد. این عایق وزن بالا و قیمت زیادی دارد.

عایق صوتی فایبرگلاس

عرضه فایبرگلاس به صورت تخته ای می باشد و از آن در مکان های مختلفی از جمله ساخت پنل اکوستیک در تئاتر، استودیوی خانگی و ساختمان های تجاری استفاده می شود. این ماده تاثیر بسیار زیادی در کم شدن سر و صدای خارج یا داخل اتاق دارد. علاوه بر این در بهبود آکوستیک داخلی نیز تاثیرگذار است. عایق صوتی فایبرگلاس باتوجه به تراکم، ضخامت و استحکام انواع مختلفی دارد. این عایق صوتی در سینمای های خانگی، استودیوی ضبط و مکان هایی مشابه آن کاربرد بسیار زیادی دارد. زیرا می توان آن را در ضخامت های مختلف برای محدود فرکانس های متفاوت مورد استفاده قرار دارد. فقط لازم به ذکر است که عایق صوتی فایبرگلاس یک نوع تحریک کننده می باشد به همین خاطر بهتر است در هنگام جا به جایی از وسیله ای محافظ برای خود استفاده کنید. به عنوان نمونه از بردهای 705 برای نویزهای فرکانس پایین استفاده می شود در حالی که بردهای 703 برای کم شدن نویز فرکانس بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق صوتی پلی یورتان

یکی از عایق های صوتی و حرارتی که امروزه از آن در صنعت ساخت و ساز استفاده زیادی می شود، عایق پلی یورتان می باشد. این عایق از دو ماده شیمیایی مایع به نام های پلی ال و ایزوسیانات تشکیل می شود.

عایق صوتی پشم سرباره

این عایق صوتی از ضایعات محصولات جانبی کوره ذوب آهن و فولاد تشکیل می شود. عایق صوتی پشم سرباره یک عایق صوتی مناسب برای کاهش سر و صدا می باشد. از این عایق در تجهیزات و تاسیسات تولید برق، صنایع آهن و معادن استفاده می شود. بیشتربخوانید: نصب عایق حرارتی  
عایق صوتی دیوار ایزوهم
بهترین عایق صوتی برای دیوار

سخن آخر

اولاً، بهترین عایق صوتی برای دیوار بستگی به شرایط و نیازهای هر پروژه خاص دارد. عواملی مانند عملکرد صوتی، ضخامت مجاز دیوار، فضای موجود، بودجه و نیازهای خاص باید در نظر گرفته شوند. ثانیاً، شرکت ایزوهم یکی از شرکت‌های معتبر و مشهور در زمینه عایق‌های صوتی است که انواع مختلفی از عایق‌های صوتی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند. مشتریان می‌توانند با تماس با ایزوهوم و مشاوره با کارشناسان متخصص ما، نیازهای خود را مطرح کنند. این کارشناسان می‌توانند مشتریان را در انتخاب بهترین عایق صوتی برای دیوارها و ساختمان‌ها راهنمایی کنند و محصولات مناسبی را پیشنهاد دهند. در نهایت، مهم است قبل از اتخاذ تصمیم نهایی درباره استفاده از هر نوع عایق صوتی، با مشاوران ما مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که عایق انتخابی با نیازهای شما هماهنگ شده و به بهبود عملکرد صوتی مکان کمک کند.

برخی از آزمون های عایق ایزوهم

درباره ی ایزوهم

عایق ایزوهم یک نوع عایق صوتی و حرارتی می‌باشد که از پلی‌استر نانویی ساخته شده است. این نوع عایق در ضخامت های مختلفی در دسترس است. عایق ایزوهم از تابعیت گرمایی بالایی برخوردار است که موجب کاهش نیاز به سیستم تهویه مطبوع در ساختمان‌ها و کاهش مصرف انرژی و رفع مشکلات ناشی از صوت می‌شود. همچنین، این نوع عایق در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم است و می‌تواند در شرایط آب‌وهوایی نامساعد نیز عملکرد خوب داشته باشد. با توجه به این خواص، عایق ایزوهم معمولاً در ساختمان‌های صنعتی و تجاری، سالن‌های ورزشی، ساختمان‌های دولتی، بانک‌ها، خانه‌های نیمه صنعتی و غیره استفاده می‌شود.

برخی تائیدیه ها

مقالات ایزوهم

دتایل های اجرایی عایق ایزوهم

ما با بهترین ها کار می کنیم پس به ما اعتماد کنید.

چرا عایق ایزوهم را انتخاب کنیم؟

عایق صوتی و حرارتی

کاملا بهداشتی

100 سال عمر

عدم جذب رطوبت

غیر قابل اشتعال

مقاوم در برابر ضربه ، فشار و نور مستقیم خورشید

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟

پس فرم رو پر کن…

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا