عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

قیمت و خرید عایق حرارتی روکار دیوار ایزوهم

قیمت و خرید عایق حرارتی روکار دیوار ایزوهم

فیلم اجرای عایق حرارتی ایزوهم

ایزوهم انقلابی در صنعت عایق کاری

عایقی چهار منظوره برای تمامی مشکلات ساختمان و...

سال تجربه
0 +
برند همکار
0 +
پروژه موفق
0 +

قیمت و خرید عایق حرارتی روکار دیوار ایزوهم، امروزه و با توجه به بالا رفتن قیمت انرژی و همچنین افزایش آلودگی صوتی مخصوصاً در شهرهای بزرگ اکثر مهندسین و سرمایه‌گذاران توجه ویژه‌ای به عایق صوتی و عایق حرارتی بودن ساختمان ها دارند.

به منظور عایق کردن ساختمان ها از عایق‌های متفاوت و گوناگونی استفاده می‌شود. عایق حرارتی دیوار یک پوشش مناسب برای ساختمان‌ها مخصوصاً در فصل سرد سال و زمستان می‌باشد. استفاده از عایق حرارتی روکار دیوار یک امر متداول در بین سازندگان و مهندسین ساختمان‌های مسکونی تجاری و اداری می‌باشد.

اما اینکه عایق حرارتی روکار دیوار چیست و چه ویژگی هایی دارد موضوعی می‌باشد که ما در این مقاله تحت عنوان عایق حرارتی روکار دیوار به آن خواهیم پرداخت، پس اگر شما نیز مایل به دریافت اطلاعات در این زمینه هستید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: خرید عایق حرارتی ایزوهم

عایق حرارتی روکار دیوار چیست؟
عایق حرارتی روکار دیوار

عایق حرارتی روکار دیوار چیست؟

اگر بخواهیم تعریف جامع و کامل از عایق حرارتی رو کار دیوار ارائه بدهیم باید بگوییم که عایق حرارتی روکار دیواری پوششی می‌باشد که بر پایه رزین‌های پلیمری و همچنین دانه‌های میکرونی متخلل تولید میشود، این نوع از عایق حرارتی معمولاً به جای گچ و خاک یا سیمان کاری زیر گچ رویه، مورد استفاده قرار میگیرد.

این نوع از عایق که ضخامت آن معمولاً بین دو تا ۳ سانتی‌متر است به خوبی از پس عایق کردن صوتی و عایق کردن حرارتی ساختمان بر می‌آید و انتقال حرارت و صوت را تقریباً به صفر می‌رساند. این متریال می‌تواند یک جایگزین مناسب برای پشم سنگ و پشم شیشه باشد و به مراتب مضرات کمتری نسبت به آنها دارد.

از ویژگی‌های بارز عایق حرارتی روکار دیوار می‌توان به ضد آتش و نسوز بودن آن اشاره کرد، همچنین بر روی این متریال بارها و بارها قابلیت اصلاح رویه و گچ وجود دارد. این نوع از عایق به دلیل ساختار سلولی خاصی که دارد در ازای هر سانتی متر اجرای عایق حرارتی و عایق صوتی قابلیت عایق شدن را تا ۲۰ برابر بتون معمولی می‌رساند.

موارد کاربرد عایق حرارتی

از عایق حرارتی روکار دیوار در موارد مختلفی استفاده می‌شود، چرا که این نوع از عایق می‌تواند فضای مد نظر ما را تا حد زیادی از نظر حرارتی عایق کند و مانع اتلاف انرژی شود، معمولاً از این نوع عایق به منظور کم شدن انتقال حرارت و صوت بر روی سطوح گوناگون استفاده می‌شود، پس می‌توانیم بگوییم که این عایق علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی است می‌تواند یک عایق صوتی نیز باشد.

از این عایق می‌توان بر روی سطوح گوناگونی مانند سطوح بتنی، سطوح سیمانی، بلوک‌های سیمانی و گچی، کناف و آجر استفاده کرد. معمولاً از عایق حرارتی روکار دیوار در مکان‌هایی مانند سوله های صنعتی و سوله‌های مرغداری به منظور کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی استفاده می‌شود.

مزایا و ویژگی های عایق حرارتی

این نوع از عایق دارای مزایای منحصر به فردی می‌باشند که در ادامه به بررسی مهمترین ویژگی ها یا مزایای عایق حرارتی رو کار دیوار می پردازیم.

مهمترین ویژگی‌های این نوع از عایق عبارتند از:

قابلیت رنگ پذیری بالا برای اجرا در پوشش نهایی به عنوان نمای ساختمان، سبک بودن، چسبندگی بسیار بالا به همه سطوح، سرعت و سهولت در اجرا، امکان اجرای رنگ گچ بر روی آن، مقاوم در برابر انتقال رطوبت، خاک نشدن با گذشت زمان، غیر قابل نفوذ در برابر حشرات، غیر قابل اشتعال، دارای ضریب هدایت گرمایشی 0.037 w/m.k، مقرون به صرفه بودن، ضد رطوبت بودن، محافظ عالی برای سیم‌های برق و اتصالات به دلیل مقاومت حرارتی بالا از ویژگی های بارز این نوع از عایق حرارتی می باشد.

بیشتر بخوانید: عایق کاری پشت بام بدون ایزوگام

مزایا و ویژگی های عایق حرارتی روکار دیوار
عایق حرارتی روکار دیوار

انواع عایق حرارتی دیوار و سقف

عایق حرارتی دیوار و سقف با توجه به متریال اصلی و محل به کار گیری به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که مهمترین آنها عبارتند از:

عایق چهار منظوره ایزوهم، عایق پتویی یا عایق الاستومری، عایق فیبرسفت یا تخته فیبری، عایق فوم، عایق الیاف معدنی یا پشم معدنی، عایق پشم شیشه، عایق پشم سنگ و عایق تخته چوب پنبه ای همگی از انواع عایق حرارتی دیوار و سقف می باشند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی عایق حرارتی روکار دیوار پرداختیم، به عنوان جمع‌بندی و نتیجه‌گیری این مقاله می‌توانیم بگوییم که انتخاب این عایق برای دیوار مکان‌های مختلف که نیاز به عایق حرارت دارند، یک انتخاب عاقلانه و هوشمندانه است.

این نوع از عایق دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد، که باعث می‌شود شما بتوانید از آن در مکان‌های گوناگون و بر روی سطوح مختلف از آن استفاده نمایید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در مورد عایق حرارتی روکار دیوار به دست آورده باشید.

ایزوهوم یک شرکت معتبر در زمینه تولید عایق حرارتی و عایق صوتی است. عایق حرارتی روکار به عنوان یک لایه محافظ بر روی دیوارهای ساختمانی استفاده می‌شود تا از انتقال حرارت و سرما در داخل ساختمان جلوگیری کند. این عایق حرارتی نه تنها می‌تواند به صرفه‌تر کردن مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش کمک کند، بلکه بهبود راحتی ساکنان و کاهش نیاز به سیستم‌های مکانیکی داخلی نیز دارد.

این عایق حرارتی قادر است به طور موثر حرارت را در تابستان از داخل ساختمان جذب کرده و در زمستان نیز از از دست دادن حرارت جلوگیری کند. همچنین، عایق حرارتی روکار دیوار ایزوهوم دارای خواص عایق‌بندی برجسته ای است که می‌تواند تاثیرات ناشی از سرما، گرما، رطوبت و صدا را کاهش داده و به محیط زندگی سالم و مطمئنی کمک کند.

با استفاده از عایق حرارتی روکار دیوار ایزوهم، ساختمان شما می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای به بهبود انرژی و کاهش آلودگی محیطی کمک کند.

برخی از آزمون های عایق ایزوهم

درباره ی ایزوهم

عایق ایزوهم یک نوع عایق صوتی و حرارتی می‌باشد که از پلی‌استر نانویی ساخته شده است. این نوع عایق در ضخامت های مختلفی در دسترس است. عایق ایزوهم از تابعیت گرمایی بالایی برخوردار است که موجب کاهش نیاز به سیستم تهویه مطبوع در ساختمان‌ها و کاهش مصرف انرژی و رفع مشکلات ناشی از صوت می‌شود. همچنین، این نوع عایق در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم است و می‌تواند در شرایط آب‌وهوایی نامساعد نیز عملکرد خوب داشته باشد. با توجه به این خواص، عایق ایزوهم معمولاً در ساختمان‌های صنعتی و تجاری، سالن‌های ورزشی، ساختمان‌های دولتی، بانک‌ها، خانه‌های نیمه صنعتی و غیره استفاده می‌شود.

برخی تائیدیه ها

مقالات ایزوهم

عایق حرارتی پرمصرف در ساختمان
بهترین عایق حرارتی کدام است؟
بهترین عایق حرارتی کدام است؟ عایقی است که توانایی بالایی در کاهش انتقال حرارت داشته و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. این عایق باید ...
خرید انواع عایق صوتی
راهنمای کامل خرید انواع عایق صوتی
راهنمای کامل خرید انواع عایق صوتی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را برای کاهش صداهای ناخواسته در خانه یا محل کار خود ...
عایق کاری دیوار ساختمان
بهترین زمان برای عایق کاری دیوار ساختمان
در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین زمان برای عایق کاری دیوار ساختمان آشنا شوید. عایق کاری دیوارهای ساختمان یکی از مراحل ...
انواع عایق حرارتی در ساختمان سازی
معرفی انواع عایق حرارتی در ساختمان سازی
در این مطلب به انواع عایق حرارتی در ساختمان سازی اشاره شده است. با توجه به اهمیت کاهش مصرف انرژی و افزایش آسایش ساکنین در ...
عایق های حرارتی پر مصرف
عایق های حرارتی پر مصرف کدامند؟
عایق های حرارتی پر مصرف کدامند؟ در دنیای امروز که بحث صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است، ...

دتایل های اجرایی عایق ایزوهم

ما با بهترین ها کار می کنیم پس به ما اعتماد کنید.

چرا عایق ایزوهم را انتخاب کنیم؟

عایق صوتی و حرارتی

کاملا بهداشتی

100 سال عمر

عدم جذب رطوبت

غیر قابل اشتعال

مقاوم در برابر ضربه ، فشار و نور مستقیم خورشید

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟

پس فرم رو پر کن…

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا