عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

اجرا و قیمت عایق صوتی کف ساختمان

اجرا و قیمت عایق صوتی کف ساختمان

اجرای عایق صوتی کف برای بین طبقات و روف گاردن

ایزوهم انقلابی در صنعت عایق کاری

عایقی چهار منظوره برای تمامی مشکلات ساختمان و...

سال تجربه
0 +
برند همکار
0 +
پروژه موفق
0 +
پخش ویدیو

اجرا و قیمت عایق صوتی کف ساختمان: بهره‌گیری از اجرا و عایق صوتی در ساختمان‌ها، یکی از مسائل مهم و تأثیرگذار در جلب راحتی و آرامش ساکنان می‌باشد. در این مقاله، به بررسی اهمیت و تأثیرات عایق صوتی در کف ساختمان‌ها می‌پردازیم.

همچنین، علاوه بر راهنمایی جامع در انتخاب روش‌ها و مواد مناسب برای اجرا و عایق گذاری صوتی کف ساختمان‌ها، به تحلیل قیمت‌های مختلف و عوامل مؤثر در تعیین هزینه‌ها نیز خواهیم پرداخت.

انواع عایق صوتی کف ساختمان

در جامعه‌ای پر از صداها و نویزهای محیطی، اهمیت ایجاد فضاهایی آرام و آسوده در داخل ساختمان‌ها بیش از پیش مشهود است. یکی از راه‌حل‌های مؤثر برای دستیابی به این هدف، استفاده از انواع عایق های صوتی در کف ساختمان می‌باشد. این عایق‌ها با توجه به مواد تشکیل‌دهنده‌شان به طور عمده در سه دسته متفاوت قرار می‌گیرند که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند:

پیشنهاد: عایق صوتی ایزوهم

انواع عایق صوتی کف ساختمان
اجرا و قیمت عایق صوتی کف ساختمان

عایق‌ ایزوهُم:

عایق صوتی کف ایزوهم یک راه حل موثر است که به شما کمک می‌کند نفوذ صداهای مزاحم از طریق کف خانه را کاهش دهید. با استفاده از این عایق، می‌توانید از صداهای ناخواسته ناشی از صداهای راه رفتن، دویدن بچه ها،تلفن همراه، موسیقی بلند، صدای تلویزیون و سایر منابع صوتی محافظت کنید

عایق‌های فومی:

 از جمله معروف‌ترین عایق‌های صوتی برای کف ساختمان می‌توان به عایق‌های فومی اشاره کرد. این عایق‌ها از مواد فومی با سلول‌های باز یا بسته ساخته می‌شوند که توانایی جذب و کاهش صداها را دارند. از مزایای عایق‌های فومی می‌توان به نصب آسان، وزن سبک و قابلیت تنظیم تراکم آن اشاره کرد.

عایق های معدنی:

این نوع عایق‌ها از الیاف معدنی مانند شیشه‌ ریزه و سنگ‌ آهن تشکیل شده و ضمن اینکه توانایی جذب و تفریق صداها را دارند. در برابر حرارت و رطوبت نیز بسیار مقاوم می‌باشند. یکی از مزایای این عایق‌ها، عدم ایجاد گرد و غبار بعد از نصب آن‌ها می‌باشد.

عایق‌های پلاستیکی:

 از جمله نوآورانه‌ترین روش‌های عایق گذاری صوتی در کف ساختمان، استفاده از عایق‌های پلاستیکی است. این عایق‌ها به دلیل ویژگی‌های عالی مقاومت به رطوبت و سایر خواص عایقی خود، توانایی خوبی در جذب صداها دارند. همچنین، به دلیل سبکی و ضخامت کم، از نظر طراحی نیز انتخابی محبوب برای بسیاری از ساختمان‌ها می‌باشند.

هر یک از انواع فوق دارای ویژگی‌ها و مزایای خود هستند که بسته به نیازها و محدودیت‌های هر پروژه، می‌توانند به عنوان یک راه‌حل ایده‌آل انتخاب شوند.

روش‌های نصب عایق صوتی در کف ساختمان: ایجاد فضاهای آرامش بخش و راحت

  1. نصب تحت لایه های کف: این روش اغلب با نصب عایق صوتی مستقیماً زیر لایه های کف انجام می‌شود. این عایق‌ها از طریق چسباندن به زیر لایه های کف متصل می‌شوند. این روش به ویژه در پروژه‌های جدید ساختمانی یا بازسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. نصب زیر کفپوش: در این روش، عایق صوتی زیر کفپوش (فرش، پارکت و …) نصب می‌شود. این روش به عنوان یک لایه جداگانه از کفپوش استفاده می‌شود و می‌تواند به تأخیر انتقال صداها از سطح کف از طریق فشار و انتقال مستقیم کمک کند.
  3. استفاده از تسمه‌های عایق: در این روش، تسمه‌های عایق با توجه به نیاز، در محل اتصال دیوار و کف نصب می‌شوند. این تسمه‌ها باعث کاهش انتقال صوت از طریق جریان هوا و انتقال لرزش از دیوار به کف می‌شوند.

پیشنهاد: اجرای عایق صوتی کف

روش‌های نصب عایق صوتی در کف ساختمان
اجرا و قیمت عایق صوتی کف ساختمان

عوامل تعیین کننده قیمت در عایق گذاری صوتی کف ساختمان

عوامل تعیین کننده قیمت در عایق گذاری صوتی کف ساختمان به شرح زیر است:

نوع عایق

نوع عایق صوتی که انتخاب می‌شود، تأثیر قابل توجهی در قیمت دارد. عایق‌های با مواد مختلف مانند فوم، الیاف معدنی یا پلاستیک، قیمت‌های متفاوتی دارند که باید با توجه به نیازها و بودجه انتخاب شوند.

متراژ سطح کف

متراژ کل سطح کف که نیاز به عایق گذاری دارد، از جمله عوامل اصلی در تعیین قیمت است. هرچه مساحت بیشتر باشد، هزینه نصب عایق‌ها نیز افزایش می‌یابد.

روش نصب

روش اجرای عایق صوتی نیز در قیمت تأثیرگذار است. نصب تحت لایه های کف، نصب زیر کفپوش یا تعبیه در ساختار کف، هزینه‌های متفاوتی را به دنبال دارند.

تعداد لایه ها

در برخی موارد، برای دستیابی به عملکرد صوتی بهتر، نیاز به استفاده از چند لایه عایق می‌باشد. تعداد لایه ها و مشکلات فنی می‌توانند به افزایش قیمت منجر شوند.

محیط و شرایط ساخت

عوامل محیطی مانند دسترسی به محل کار، شرایط ساختمانی و نیاز به تجهیزات و ابزارهای خاص نیز می‌توانند به تغییر در هزینه تأثیر بگذارند.

تکنولوژی و کیفیت عایق

عوامل تکنولوژیکی و کیفیت مواد مورد استفاده نیز می‌توانند قیمت را تحت تأثیر قرار دهند. عایق‌های با کیفیت بالا و تکنولوژی پیشرفته ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

سخن پایانی

اجرا و قیمت عایق‌ صوتی کف ساختمان امری مهم و تأثیرگذار بر کیفیت زندگی ما می‌باشد. با توجه به اهمیت کاهش نویزها و بهبود آرامش در محیط‌های زندگی، انتخاب مناسب نوع عایق، روش نصب و کیفیت مواد اجرایی از اهمیت ویژه برخوردار است. با تعهد به ارائه خدمات با کیفیت و بهترین راهکارهای صوتی، شرکت ایزوهم آماده است تا شما را در راحتی محیط زندگیتان با افتخار همراهی کند.

برخی از آزمون های عایق ایزوهم

درباره ی ایزوهم

عایق ایزوهم یک نوع عایق صوتی و حرارتی می‌باشد که از پلی‌استر نانویی ساخته شده است. این نوع عایق در ضخامت های مختلفی در دسترس است. عایق ایزوهم از تابعیت گرمایی بالایی برخوردار است که موجب کاهش نیاز به سیستم تهویه مطبوع در ساختمان‌ها و کاهش مصرف انرژی و رفع مشکلات ناشی از صوت می‌شود. همچنین، این نوع عایق در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم است و می‌تواند در شرایط آب‌وهوایی نامساعد نیز عملکرد خوب داشته باشد. با توجه به این خواص، عایق ایزوهم معمولاً در ساختمان‌های صنعتی و تجاری، سالن‌های ورزشی، ساختمان‌های دولتی، بانک‌ها، خانه‌های نیمه صنعتی و غیره استفاده می‌شود.

برخی تائیدیه ها

مقالات ایزوهم

انواع عایق های حرارتی
انواع عایق های حرارتی در ساختمان
در این مطلب به انواع عایق های حرارتی در ساختمان اشاره شده است. در دنیای امروز که بحث صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ ...
عایق صدا چگونه کار می کند؟
عایق صدا چگونه کار می کند؟
عایق صدا چگونه کار می کند؟ در دنیای شلوغ و پر سر و صدا امروزی، یافتن مکانی آرام برای سکوت و تمرکز می تواند دشوار ...
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟ در دنیای پر سر و صدای امروزی، حفظ آرامش و سکوت در خانه یا محل کار می‌تواند ...
بهترین عایق صوتی برای سقف
آشنایی با بهترین عایق صوتی برای سقف
در این مطلب به بهترین عایق صوتی برای سقف اشاره شده است. صداهای ناخواسته و ناهنجار از طریق سقف به داخل فضای مسکونی یا تجاری ...
عایق حرارتی سقف
عایق حرارتی سقف چگونه است؟
عایق حرارتی سقف چگونه است؟ از هزینه‌های مهم خانوار می‌توان به هزینه انرژی مخصوصاً برق و گاز اشاره کرد که تاثیر زیادی بر دخل و ...
دتایل های اجرایی عایق ایزوهم
ما با بهترین ها کار می کنیم پس به ما اعتماد کنید.

چرا عایق ایزوهم را انتخاب کنیم؟

عایق صوتی و حرارتی
کاملا بهداشتی
100 سال عمر
عدم جذب رطوبت
غیر قابل اشتعال
مقاوم در برابر ضربه ، فشار و نور مستقیم خورشید

چرا ایزوهم را انتخاب کنیم؟

با استفاده از عایق صوتی و حرارتی ایزوهم، در مجتمع های مسکونی هم می توانید در برابر صدا و هم در برابر گرما و سرما در فصول مختلف جلوگیری کنید.
محمد توکلی
مالک برند زیپ پانل
پیشنهاد می کنم از عایق صوتی کف ایزوهم در بین طبقات و همچنین روف گاردن برای افزایش راحتی فرزندانتان و آرامش در داخل محیط ساختمان استفاده کنید.
رشید صادقی
کارشناس صوت
اگر شما هم مشکل حرارتی در ساختمان خود دارید. استفاده از عایق حرارتی ایزوهم یکی از بهترین گزینه ها است که به شما کمک می کند تا در برابر سرما و گرما مصرف بهینه ای داشته باشید.
کاوه یزدانی
انبوه ساز

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟

پس فرم رو پر کن…

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا