عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

بهترین عایق حرارتی برای دیوار

بهترین عایق حرارتی برای دیوار

فیلم تست عایق حرارتی ایزوهم

ایزوهم انقلابی در صنعت عایق کاری

عایقی چهار منظوره برای تمامی مشکلات ساختمان و...

سال تجربه
0 +
برند همکار
0 +
پروژه موفق
0 +
پخش ویدیو
انواع عایق حرارتی در ساختمان: صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری در از بین رفتن آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. به عبارت دیگر عایق کاری ساختمان باعث می شود حدود 40 الی 55 درصد از مصرف انرژی ساختمان کاسته شود.به همین خاطر بهتر است در ساختما‌ن‌ها از عایق حرارتی استفاده شود تا از انتقال حرارت جلوگیری شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع عایق حرارتی در ساختمان آشنا شوید.

عایق حرارتی چیست؟

به پوششی که باعث می‌شود، حرارت از یک محیط به دیگر منتقل نشود عایق حرارتی می گویند. به عبارت دیگر گرما معمولا از محیط گرم به محیط سرد منتقل می شود. از عایق های حرارتی برای جلوگیری از انتقال گرما به محیط سرد استفاده می شود.از این عایق ها در مکان های مختلف ساختمان یعنی سقف، دیوار، پوشش لوله های آب گرم و سرد و کف ساختمان استفاده می شود.عایق حرارتی باعث آرامش افراد در محیط خانه می شود، زیرا خانه را در زمستان گرم و در تابستان خنگ نگه می‌دارد. این عایق هزینه های بسیار بالایی در ساختمان دارد اما به مرور زمان باعث صرفه جویی در هزینه ها و کاهش مصرف سوخت انرژی می شود.پیشنهاد: قیمت عایق حرارتی 
عایق حرارتی چیست؟
انواع عایق حرارتی در ساختمان

معرفی انواع عایق حرارتی مناسب ساختمان

عایق های حرارتی ساختمان معمولا به صورت فله‌ای، نواری، لحافی و تخته ای در بازار وجود دارند. در بخش زیر به چند مورد از عایق های مناسب ساختمان اشاره شده است:

عایق ایزوهم

این عایق حراراتی از الیاف نانو با ضخامت های مختلف تشکیل می شود. از این عایق در ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری، سالن های سوله ای، سردخانه و مرغداری استفاده می شود. همچنین لازم به ذکر است در در هنگام نصب این عایق حرارتی از هیچ زیرسازی استفاده نمی شود.از دیگر ویژگی های این عایق می توان به نرم بودن و انعطاف بالا، ضد پوسیدگی و سایش، عدم جذب رطوبت، عایق حرارتی با ضریب هدایتی بالا، غیرقابل اشتعال و مقاومت بالا در زیر خاک و آب اشاره کرد.

عایق پشم سنگ

پشم سنگ یک نوع عایق معدنی بوده که از سنگ بازالت تهیه می شود. (تولید این سنگ از فعالیت آتشفشانی می‌باشد) عایق پشم سنگ در برابر حرارت و گرما مقاومت بسیار زیادی دارد. به همین خاطر از آن علاوه بر دیوارهای ساختمان در لوله های حجیم صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و صنایع مختلف استفاده می شود.از مزیت‌های این عایق حرارتی می توان به کندسوز بودن (مقاوم در برابر حرارت تا 750 درجه سانتیگراد)، عایق صوتی، عدم جذب آب و رطوبت، عدم رشد قارچ و کپک و عدم رشد حشرات اشاره کرد.

عایق پشم شیشه

یکی از عایق های حرارتی قدیمی، پشم شیشه می باشد که یک نوع عایق معدنی محسوب می شود. این عایق حرارتی از ذوب شیشه و تبدیل شدن آن به الیاف به وجود می آید. همچنین بهتر است بدانید عایق حرارتی پشم شیشه، هوا را در خود حبس کرده و از انتقال گرما جلوگیری می کند. همچنین به دلیل وزن سبک خود از وارد شدن بار اضافی به ساختمان جلوگیری می کند.از دیگر مزیت های آن می توان به عدم انتقال صوت آن نیز اشاره کرد. این عایق حرارتی در برابر مزایا، معایبی از جمله عدم مقاومت در برابر رطوبت و امکان حساسیت تنفسی و پوستی، را نیز دارد. در مکان هایی که امکان نفوذ رطوبت وجود دارد، پشم شیشه با روکش آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق پلی استایرن (XPS)

این عایق حرارتی که از آن در دیوار ساختمان ها استفاده شده، از پلی استایرن اکسترود ساخته می شود. از عایق پلی استایرن در سقف های تیرچه، دیوارهای فونداسیون، سردخانه ها، بلوک و دیوارهای دو جداره استفاده می شود.این عایق در برابر آب مقاومت زیادی داشته، به همین خاطر پوسیده نمی شوند. از مزیت های این عایق می توان به قابلیت برش، عدم آلرژی در انسان و دوستدار محیط زیست بودن آن اشاره کرد.

عایق الاستومری

ماده اصلی سازنده این عایق، نیتریل فوم می باشد که باعث خاصیت ارتجاعی در آن می شود. از این عایق در عایق کاری و پوشش های تاسیساتی مانند انواع لوله ها، سوله ها، بویلرها، مخازن و صنایع مختلف می توان استفاده کرد. این عایق مزایای زیادی دارد.از جمله مزایای این عایق عبارت است از انعطاف پذیری بالا، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر نفوذ آب و عایق صوتی است.بیشتربخوانید: بهترین عایق حرارتی برای دیوار
عایق حرارتی ایزوهم
انواع عایق حرارتی در ساختمان
 

سخن آخر

شرکت ایزو هوم یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه تولید عایق‌های حرارتی برای ساختمان‌ها است. محصولات متنوعی را عرضه می‌کنند که می‌توانند بهبود قابل توجهی در کارایی انرژی ساختمان و کاهش هزینه‌های حرارتی داشته باشند.با توجه به تخصص و تجربه شرکت ایزوهم در زمینه تولید عایق‌های حرارتی، می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از محصولات این شرکت می‌تواند بهبود قابل توجهی در عملکرد حرارتی ساختمان و کاهش هزینه‌های انرژی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتر، به وبسایت رسمی شرکت ایزو هوم مراجعه کنید یا با تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، از طریق اطلاعات تماس موجود در وبسایت، با شرکت مستقیماً ارتباط برقرار کنید.

برخی از آزمون های عایق ایزوهم

درباره ی ایزوهم

عایق ایزوهم یک نوع عایق صوتی و حرارتی می‌باشد که از پلی‌استر نانویی ساخته شده است. این نوع عایق در ضخامت های مختلفی در دسترس است. عایق ایزوهم از تابعیت گرمایی بالایی برخوردار است که موجب کاهش نیاز به سیستم تهویه مطبوع در ساختمان‌ها و کاهش مصرف انرژی و رفع مشکلات ناشی از صوت می‌شود. همچنین، این نوع عایق در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم است و می‌تواند در شرایط آب‌وهوایی نامساعد نیز عملکرد خوب داشته باشد. با توجه به این خواص، عایق ایزوهم معمولاً در ساختمان‌های صنعتی و تجاری، سالن‌های ورزشی، ساختمان‌های دولتی، بانک‌ها، خانه‌های نیمه صنعتی و غیره استفاده می‌شود.

برخی تائیدیه ها

مقالات ایزوهم

انواع عایق های حرارتی
انواع عایق های حرارتی در ساختمان
در این مطلب به انواع عایق های حرارتی در ساختمان اشاره شده است. در دنیای امروز که بحث صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ ...
عایق صدا چگونه کار می کند؟
عایق صدا چگونه کار می کند؟
عایق صدا چگونه کار می کند؟ در دنیای شلوغ و پر سر و صدا امروزی، یافتن مکانی آرام برای سکوت و تمرکز می تواند دشوار ...
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟ در دنیای پر سر و صدای امروزی، حفظ آرامش و سکوت در خانه یا محل کار می‌تواند ...
بهترین عایق صوتی برای سقف
آشنایی با بهترین عایق صوتی برای سقف
در این مطلب به بهترین عایق صوتی برای سقف اشاره شده است. صداهای ناخواسته و ناهنجار از طریق سقف به داخل فضای مسکونی یا تجاری ...
عایق حرارتی سقف
عایق حرارتی سقف چگونه است؟
عایق حرارتی سقف چگونه است؟ از هزینه‌های مهم خانوار می‌توان به هزینه انرژی مخصوصاً برق و گاز اشاره کرد که تاثیر زیادی بر دخل و ...

دتایل های اجرایی عایق ایزوهم

ما با بهترین ها کار می کنیم پس به ما اعتماد کنید.

چرا عایق ایزوهم را انتخاب کنیم؟

عایق صوتی و حرارتی

کاملا بهداشتی

100 سال عمر

عدم جذب رطوبت

غیر قابل اشتعال

مقاوم در برابر ضربه ، فشار و نور مستقیم خورشید

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟

پس فرم رو پر کن…

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا