عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

انواع عایق رطوبتی سقف شیروانی

انواع عایق رطوبتی سقف شیروانی

بسیاری از ساختمان‌ها در مناطق با رطوبت بالا و شرجی، دارای سقف‌های شیروانی هستند که برای به حداقل رساندن نفوذ رطوبت طراحی‌شده‌اند. بااین‌حال، توجه به این نکته ضروری است که با گذشت زمان، این سقف‌ها می‌توانند آسیب‌پذیر شوند.

برای افزایش دوام آن‌ها، توصیه می‌شود از عایق رطوبتی سقف شیروانی استفاده کنید که حداکثر محافظت فیزیکی را فراهم می‌کند.

در حال حاضر، عایق رطوبتی آکریلیک مبتنی بر آب یک انتخاب عالی برای سقف اتاق زیرشیروانی است. علی رغم ظاهر سفید شیری آن‌ها، این مواد در ده رنگ‌دانه دیگر موجود هستند و به شما این امکان را می‌دهند که یک محلول ضد آب را انتخاب کنید که با رنگ کلی ساختار شما مطابقت داشته باشد.

عایق رطوبتی سقف شیروانی

عایق رطوبتی سقف شیروانی به‌منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت ناشی از برف و باران به لایه‌های زیرین سقف شیب‌دار انجام می‌شود. شاید باور داشته باشید که استفاده از عایق رطوبتی برای سقف‌های زیرشیروانی به‌اندازه سایر سقف‌ها مهم نیست.

با این‌حال، تشخیص این نکته ضروری است که این سقف‌ها در برابر عناصر محیطی نیز آسیب‌پذیر هستند. بنابراین، برای محافظت از آن‌ها باید از فن‌ها و مواد خاصی برای آب‌بندی استفاده کرد.

سقف‌های شیروانی بسته به موقعیت جغرافیایی خود می‌توانند شیب‌های متفاوتی داشته باشند. اگر در منطقه‌ای با برف سنگین زندگی می‌کنید، انجام اقدامات احتیاطی خاص برای جلوگیری از تجمع برف روی پشت‌بام بسیار مهم است. یکی از این اقدامات استفاده از سقف‌های شیب‌دار است.

خدمات ایزوهم: نصب عایق حرارتی

عایق رطوبتی سقف شیروانی
انواع عایق رطوبتی سقف شیروانی

انواع مختلفی از محصولات ضد آب برای عایق‌کاری‌های مختلف عرضه می شوند  که مدل دلتا به‌طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل دلتا به‌عنوان یک غشای تنفسی سه لایه، زیرپوشش اصلی سقف قرار می‌گیرد.

مصالح نهایی مورد استفاده برای سقف شیب‌دار می‌تواند خاک رس، شینگل، دکرا یا گزینه‌های دیگر باشد. درهرصورت، این عایق برای محافظت از لایه‌های زیرین و جلوگیری از ورود رطوبت به سازه عمل می‌کند.

انواع عایق رطوبتی سقف شیروانی چیست؟

برای عایق‌کاری و آب‌بندی سقف اتاق زیرشیروانی می‌توان از انواع عایق رطوبتی استفاده کرد. در اینجا سه ​​گزینه وجود دارد:

چسب ماستیک

چسب‌های ماستیک می‌توانند به‌طور مؤثر ترک‌های ناشی از عوامل و فشارهای مختلف را بپوشانند. این چسب ها در برابر تغییرات دما مقاوم بوده و برای اجرا به تفنگ های تخصصی نیاز دارند.

پوشش های نانو

عایق های عرضه شده با فناوری نانو دارای پوشش های نازک و سبکی هستند که سقف را در برابر رشد قارچ و کپک مقاوم می‌کند. علاوه بر این، آن‌ها استحکام فوق العاده ای به سقف می‌دهند. مواد عایق رطوبتی نانو مانند لاستیک هستند و مایع نانو به ویژه، برای آب‌بندی اتاق زیرشیروانی و سقف‌های شیب‌دار مناسب هستند.

ایزوگام

عایق ایزوگام برای عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی شیروانی های فلزی و سقف‌های شیب‌دار گزینه مناسبی است. این می‌تواند به‌طور مؤثر ناهمواری هایی مانند انحنا و پستی و بلندی های موجود در این نوع سقف‌ها را برطرف کند.

برای بهترین عایق سقف اتاق زیرشیروانی، گزینه پیشنهادی نانولاستیک مایع است. این نوع عایق با استفاده از فناوری نانو پردازش می‌شود و قابلیت ها و خواص قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

برخی از ویژگی های قابل توجه لاستیک مایع عبارتند از:

  • چسبندگی و انعطاف پذیری عالی
  • دوام بالا، پوشش 100٪
  • خاصیت ضد باکتری و ضد کپک

می‌توان از آن برای آب‌بندی سقف‌ها، سرویس های بهداشتی، سطوح مختلف داخلی و خارجی سازه ها استفاده کرد.

مزایای استفاده از عایق رطوبتی

در اینجا مزایای استفاده از عایق رطوبتی نانو برای سقف اتاق زیرشیروانی آورده شده است:

  • افزایش کیفیت سطح و بهبود محسوس در ظاهر شیروانی
  • مقرون به صرفه است که منجر به پس انداز میشود
  • طبیعت سبک وزن که از اضافه کردن وزن اضافی به سقف جلوگیری می‌کند.
  • پوشش کامل تضمین کننده جلوگیری از ترک و درز به دلیل خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالا
  • فرآیند پیاده سازی آسان
  • افزایش دوام سطوح سقف
  • غیر قابل اشتعال بدون انتقال حرارت در ساختار
  • انعطاف پذیری بالا در برابر نوسانات دما
  • حداقل سایش و پارگی در طول زمان

پیشنهاد ویژه: اجرای عایق صوتی توسط ایزوهم

مزایای استفاده از عایق رطوبتی
انواع عایق رطوبتی سقف شیروانی

سخن پایانی

بازار محصولات عایق رطوبتی در حال رونق است، زیرا عایق‌کاری سقف‌های شیروانی رایج شده است. استفاده از عایق رطوبتی نه تنها باعث عایق‌کاری و آب‌بندی می‌شود، بلکه جذابیت زیبایی ساختمان‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

این عایق ها بسیار مورد علاقه سازندگان هستند، زیرا از نظر کیفیت از عایق های سنتی پیشی می گیرند. علاوه بر این، آن‌ها در برابر تغییر رنگ ناشی از نور خورشید، باران، گرما، سرما، یخ زدگی و اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

برای قیمت، خرید و اجرای انواع عایق های حرارتی و صوتی از شرکت ایزوهم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا