عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

بهترین عایق های ساختمانی

بهترین عایق های ساختمانی

 در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به بهترین عایق های ساختمانی صحبت کنیم؛ مبحثی که خیلی در مورد آن توضیح داده نشده است اما نیازمند این است که در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. وجود عایق‌ ها تا حد زیادی می‌ تواند مزایا داشته باشد. اما مهم‌ ترین مزیتی که در موردشان وجود دارد، این است که ارزش مالی ساختمان را بالا می‌ برد. اما اینکه شما از چه نوع عایقی استفاده می‌ کنید هم تاثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی کار دارد.

معرفی بهترین عایق‌ های ساختمانی

فرقی ندارد که می‌ خواهید به سراغ استفاده از عایق صوتی حرارتی یا عایق‌ های دیگر بروید. در هر صورت باید با بهترین‌ ها آشنا باشید تا بدانید که چه مواد با کیفیتی را برای ساختمان خود باید استفاده کنید. بهترین عایق‌ های ساختمانی شامل موارد زیر هستند:.

  • یونولیت

خیلی از شما به یونولیت‌ ها توجه نمی‌ کنید. اما یونولیت بهترین عایق حرارتی برای ساختمان خواهد بود. اگرچه که می‌ توانید از آن به عنوان عایق رطوبتی و صوتی هم استفاده کنید. جالب‌ تر اینکه در برابر زلزله هم مقاومت بالایی دارد و واکنش شیمیایی در آن اتفاق نمی‌ افتد. همچنین از ایجاد آسیب‌ ها، آفات و ضررها هم جلوگیری می‌ کند. سلول‌ هایی که داخل یونولیت وجود دارد، کاملا فشرده هستند و مانع از پوسیدگی خواهند بود.

  • عایق ایزوهوم

یکی از بهترین عایق‌ هایی که می‌ توانید تهیه کنید، عایق ایزوهوم است که آن را به عنوان بهترین عایق حرارتی دنیا در صنعت ساختمان سازی می‌ شناسند. این عایق ویژگی‌ های مختلفی دارد. مثلاً اینکه خیالتان راحت است تا بیش از یک قرن هم عمر می‌ کند، غیر قابل اشتعال است، انعطاف پذیری عالی دارد، در مکان‌ های مختلف قابلیت نصب آن کاملاً مشهود است. همچنین در برابر هرگونه نم و رطوبت به شدت مقاومت دارد.

شما می‌توانید از آن به عنوان ماده‌ ای در برابر سایش و ساییدگی هم استفاده کنید و با انواع مصالح هم سازگاری دارند. ضخامت این عایق‌ ها بالا نیست و برای نصب آنها نیازی به زیرسازی هم وجود ندارد.

 

بهترین عایق های ساختمانی

 

  • عایق پرلیت

عایق پرلیت هم که از ماده‌ ای داخل سنگ پرلیت درست شده، وزن بالایی ندارد. مزیتی که در مورد آنها وجود دارد، این است که در برابر آتش سوزی و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد. از آن به عنوان یک عایق صوتی با کیفیت استفاده می‌ کنند. از لحاظ شیمیایی حالت خنثی دارد. در نتیجه خیالتان راحت است که با مواد شیمیایی مختلف واکنش نخواهد داشت و همین امنیت ساختمان را تا حد زیادی بالا می‌ برد.

  • عایق تخته فیبر

بکی دیگر از مواردی که می‌ توان به عنوان بهترین عایق حرارتی معرفی کرد، عایق تخته فیبری است. از آن برای ایزوله کردن ساختمان استفاده می‌ کنند. در واقع حاصل فشرده سازی پشم، نمد و الیاف‌ های گیاهی است. مزیتی که وجود دارد، این است که در برابر فشار مکانیکی کاملاً مقاوم است. در برابر آتش و حرارت هم آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.

نکته‌ ای که باید به آن دقت کنید، مسئله مربوط به جذب رطوبت و نم بالا توسط این عایق‌ ها است که باعث می‌ شود مقاومت مکانیکی آنها افت کند. به خاطر همین اگر در محیط‌ هایی زندگی می‌ کنید که هوا مرطوب و شرجی است، به سراغ عایق تخته فیبر نروید. در غیر این صورت می‌ تواند یکی از بهترین عایق‌ های ساختمانی باشد.

  • عایق شیشه اسفنجی

یکی دیگر از عایق‌ های حرارتی بسیار با کیفیت که آن را از شیشه خالص درست می‌ کنند و قابلیت انبساط هم در آن بالا است، عایق شیشه اسفنجی است. این عایق‌ ها می‌ توانند در برابر رطوبت و آب کاملاً مقاوم باشند. آن را به عنوان یک ماده نسوز هم می‌ شناسند. مقاومت آن در برابر حشرات موذی بسیار عالی است و مقاومت فشاری آن هم بالا خواهد بود.

به خاطر همین در مکان‌ ها و سازه‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به هر حال اگر شما قصد تهیه عایق‌ های مختلف از نوع عایق صوتی و حرارتی دارید، ما سایت ایزوهوم را معرفی می‌ کنیم. یکی از مراکزی که به صورت تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌ کند و می‌ تواند به عنوان مهم‌ ترین مرکز فروش این عایق‌ ها شناخته شود.

جمع‌ بندی

خرید بهترین عایق‌ های ساختمانی باعث می‌ شود که شما بتوانید از مزایای زیادی بهره‌ مند شوید. اگر شما یک عایق حرارتی یا صوتی با کیفیت را در ساختمان سازی استفاده کنید، مطمئن باشید سطح فروش تا حد زیادی افزایش پیدا می‌ کند. ارزش ساختمانتان بالا می‌ رود و به طور کل سود زیادی خواهید داشت. اگر خودتان هم بخواهید داخل ساختمان زندگی کنید، در مصرف انرژی صرفه جویی زیادی خواهد شد که باز هم می‌ تواند عاملی برای کاهش هزینه‌ هایتان باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا