عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

مرکز فروش عایق صوتی

بهترین مرکز فروش عایق صوتی

با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود انواع ماشین‌ها و سر و صدای کارخانه‌ها مشکل صدا به عنوان یک مشکل اساسی در جوامع بشری امروزی مطرح می‌باشد.

بسیاری از کارفرمایان و پیمانکاران امروزه برای ساخت ساختمان‌ها چه مسکونی و چه تجاری و چه ساختمان های اداری از عایق حرارتی و عایق صدا استفاده می‌کنند، چرا که شما چه به عنوان یک شهروند یا یک پزشک نیاز به یک فضای ساکت و آرام  در محل کار و یا برای استراحت و گذراندن اوقات بیکاری در خانه و کنار خانواده دارید. به همین دلیل شما باید همچین فضایی را با استفاده از عایق‌های صوتی برای خود به وجود بیاورید.

اما اینکه عایق صوتی چیست و شما چگونه می‌توانید آن را تهیه و در خانه و محل کار خود استفاده کنید، موضوعی می‌باشد که ما در این مقاله تحت عنوان مرکز فروش عایق صوتی به آن خواهیم پرداخت پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خدمات ایزوهم: نصب عایق صوتی

عایق صوتی چیست؟
مرکز فروش عایق صوتی

عایق صوتی چیست؟

در این قسمت از مقاله و قبل از اینکه به بررسی مرکز فروش عایق صوتی بپردازیم، ابتدا لازم دانستیم که اطلاعاتی در مورد عایق صوتی در اختیار شما قرار دهیم و بگوییم که عایق صوتی چیست؟

همانگونه که در قسمت قبلی مقاله نیز به آن اشاره کردیم مشکلات صوتی یکی از عمده‌ترین و رایج‌ترین مشکلات جوامع بشری امروزه می‌باشد.

معمولاً بزرگترین منبع آلودگی صوتی ترافیک‌های هوایی و شهری می‌باشند که به شکل کلی ۸۰ درصد آلودگی‌های صوتی را شامل می‌شوند.

صداهای بسیار بلند و ناگهانی علاوه بر هم ریختن تمرکز میتواند باعث اعمال شوک‌های شدید شود و حتی ممکن است بر اثر این شوک‌ها، بستگی کامل عروق و در نهایت سکته قلبی به وجود بیاید.

برای از بین رفتن و کم شدن این صداها از وسایل گوناگون و متنوعی استفاده می‌شود، به شکل کلی هر وسیله‌ یا متریالی که بتواند باعث کاهش فشار صوتی شود را عایق صوتی می‌گویند. عایق صوتی میتواند از امواج ناخواسته غیر مستقیم که باعث به وجود آمدن پژواک صدا می‌شوند و یا انتقال امواج ناخواسته مستقیم از منبع یا منابع دیگر جلوگیری به عمل آورد.

انواع عایق‌های صوتی و عایق حرارتی ساختمانی پوششی از متریال‌های مختلف و گوناگون می‌باشد، که بر روی سقف دیوارها و کف ساختمان اجرا می‌شود. عایق‌های صوتی با جذب صداها باعث کنترل صدای محیط می‌شوند.

روش‌های ساده عایق یا عایق کاری صوتی

پوشش منافذ خروج و ورود هوا یکی از راه‌ها و روش‌های ساده برای عایق کاری صوتی محیط می‌باشد، چرا که هر سوراخ و یا فضایی که هوا از آن عبور کند این قابلیت را دارد که صدا نیز از آن عبور کند، شما می‌توانید با بستن کلیه منافذ موجود در دیوارها و سقف‌ها، جعبه تقسیم برق، داکت‌ها، سیم‌ها، کانال‌ها و هر بخشی را که شی از داخل سقف یا دیوار عبور می‌کند اقدام به عایق کردن محیط کنید. باید توجه داشته باشید که با این کار علاوه بر عایق کردن صوتی محیط باعث عایق حرارتی شدن محیط نیز می‌شوید.

اجتناب از مصالح سفت و سخت

مصالح‌های سفت و سخت این قابلیت را دارند که صدا را به آسانی از خود عبور دهند و وارد فضای داخلی خانه و یا محل کار شما کنند. شما می‌توانید با استفاده از یک لایه انعطاف پذیر مانند فوم منبسط شونده برای جدا نمودن لوله‌ها از غلاف‌ها یا سوراخ‌هایی که از آن عبور می‌کنند باعث عایق صوتی شدن محیط شوید.

شما به جز موارد ذکر شده می‌توانید با استفاده از وسایل خانگی کم صداتر نسبت به کم شدن صدای محیط خانه اقدام کنید.جدا نمودن تجهیزات و وسایل صدادار از محل‌های استراحت مانند اتاق خواب می‌تواند کمک شایانی به عایق شدن فضای خانه شما و مخصوصاً اتاق خواب‌های شما کند.

انواع عایق صدا

شما قبل از مراجعه به مرکز فروش عایق صوتی باید اطلاعاتی در مورد انواع عایق صدا داشته باشید، به شکل کلی عایق صدا و عایق حرارتی از نوع ساختمانی از نظر جنس به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که مهمترین آنها عبارتند از:

 عایق صوتی مواد معدنی وکامپوزیت فایبرگلاس،عایق صوتی پانل گچی، عایق صوتی پانل آکوستیک، عایق صوتی ویسکو الاستیک، همه این عایق های صوتی می‌توانند در عایق کردن محیط مد نظر شما کارایی شگرفی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه: خرید عایق حرارتی

مرکز فروش عایق صوتی

مرکز فروش عایق صوتی

شرکت ایزوهم یکی از شرکت‌های معروف در زمینه تولید و عرضه محصولات عایق صوتی است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، محصولاتی با عملکرد بالا و قابلیت اطمینان را برای انتقال صدا در ساختمان‌ها و فضاهای صنعتی فراهم می‌کند. محصولات ایزوهم شامل عایق‌های صوتی مختلفی هستند که در برابر صداهای خارجی و داخلی مؤثر عمل می‌کنند و بهبود کیفیت آکوستیک فضاها را تضمین می‌کنند.

شما می‌توانید از تجربه و دانش این شرکت در زمینه انتخاب و نصب عایق صوتی مناسب برای نیازهای خاص خود بهره‌برداری کنید. اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوهم را می‌توانید از وبسایت رسمی ما دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا