عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

عایق صوتی در تهران

عایق صوتی در تهران

عایق صوتی در تهران : در جوامع امروزی آلودگی صوتی به یکی از مشکلات اساسی بشر تبدیل شده است. شرکت ایزوهم با اختراع یک عایق 4کاره (عایق صوتی، عایق حرارتی، عایق رطوبتی، عایق مقاوم سازی) این مشکل را حل کرده است. استفاده از عایق ایزوهم نه تنها در ساختمان و مجتمع های مسکونی بلکه در بخش های صنعتی و اداری نیز قابل استفاده است. عایقکاری ساختمان در کشورهای پیشرفته و رو به پیشرفت به یک اصل مهم و اساسی تبدیل شده است در صورتی که در ایران به منظور کاهش هزینه های ساخت و ساز و دستیابی به سود بیشتر مخصوصا در سال های اخیر فاقد عایق های صوتی استاندارد بوده که این امر باعث از بین رفتن آسایش و افزایش آلودگی صوتی شده است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته در زمینه آلودگی صوتی، نداشتن آرامش باعث اختلالاتی از جمله اختلالات خواب و اختلالت روانی و استرسی می شود. استفاده از پوشش عایق مناسب در دیوارها، سقف و کف بسته به نوع نیاز جهت رفع این مشکل تدبیر شده است.

تحقیقات انجام شده بر روی عایق های صوتی نشان می دهد که استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 1 سانتی متر، 3 سانتی متر و 5 سانتی متر به مقدار قابل توجهی از انتقال صدا به محیط های پیرامون می کاهد.

شرکت ایزوهم با اختراع کردن بهترین عایق های صوتی مدرن روز و اجرای تضمین شده صدا در محیط مسکونی و اداری آماده همکاری با شما مشتریان محترم میباشد .

عایق صوتی در تهران
عایق صوتی در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا