عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

عایق صوتی ایزوهم

عایق پمپ آب چیست؟

عایق پمپ آب چیست؟ هر خانه شخصی نیاز به در دسترس‌ بودن آب دارد. اغلب، صاحبان خانه تجهیزات پمپاژ را در ملک خود نصب می‌کنند. با این حال، نصب نادرست یا یک ایستگاه پر سروصدا باعث ایجاد احساسات ناخوشایند از صدای بلند و ناهنجار می‌شود که تنها چاره آن نصب یک عایق پمپ‌آب است. این مقاله به شما می‌گوید که یک عایق پمپ صوتی آب چیست و چه عملکردی دارد؟ همچنین در آخر یک تأمین‌کننده معتبر این پمپ‌ها را به شما معرفی می‌‌کنیم.

عایق های صوتی پمپ آب

پمپ‌های آب به طور مکرر در واحدهای مسکونی، پزشکی و تجاری استفاده می‌شوند و آب را در ساختمان‌ها منتقل می‌کنند و نیروی لازم برای حرکت را به آن می‌دهند. این پمپ‌های آب کاربردهای گسترده‌ای دارند؛ اما معمولاً سروصداهایی ایجاد می‌کنند که خارج از تحمل است.

پمپ‌های آب هم ارتعاش دارند و هم نویزهای زیادی تولید می‌کنند که عایق صوتی آب به منظور حذف این مقدار از صدا و ارتعاش تولید شده است. تجهیزاتی که پمپ عایق آب دارد می‌تواند صدا و ارتعاش تولید شده را کاهش دهد و کاری کند که تحمل آن‌ها امکان‌پذیر باشد.

یک ویژگی جالب عایق پمپ آب این است که این نویز و ارتعاش را جذب می‌کند؛ اما آن را در محیط اطراف منعکس نمی‌کند. بنابراین می‌توانید پمپ آب خود را در منطقه سکونت یا کار خود قرار دهید و نگرانی از بابت برهم زدن آرامش اطراف نداشته باشید.

البته پمپ‌های بی‌صدا نیز هستند که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. پمپ‌های بی‌صدا برای تأمین آب دارای قدرت کافی هستند و عملکرد آنها برای ساکنان ناراحتی ایجاد نمی‌کند. عایق صدای پمپ آب یک ایستگاه پمپاژ در یک خانه یا یک پمپ شناور است معمولاً در یک شفت قرار دارد.

عایق پمپ آب چیست؟

سطح صدای ایستگاه پمپاژ برای خانه

سطح نویز عایق صوتی آب کاملاً به طراحی تجهیزات پمپاژ و سایر عناصر سیستم آبرسانی مرتبط است. یک پمپ یا ایستگاه در حال کار اغلب نویز ایجاد می‌کند که سطح آن 60 – 90 دسی بل است که می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. به منظور کاهش این نویزهای ناخوشایند از عایق‌های صوتی پمپ آب استفاده می‌شود. این عایق‌های صوتی برای پمپ آب می‌توانند به طور مؤثری صداها را کاهش می‌دهند.

کاهش سطح صدای تأسیسات پمپاژ در ساختمان‌های مسکونی

کاهش سطح نویز پمپ آب در ساختمان‌های مسکونی و سایر واحدهای تجاری از واحدهای پمپاژ با اقدامات زیر قابل انجام است:

  • تهیه تجهیزات پمپاژ با کیفیت بالا که صدای کمتری تولید می‌کنند.
  • نصب پمپ آب در یک ساختار خاص در فاصله معینی از ساختمان مسکونی که صداها کمتر پخش شود.
  • استفاده از موادی که عایق صدا هستند.
  • استفاده از لوله‌های پلاستیکی که کمتر صدا را پخش می‌کنند.
  • کاهش سرعت حرکت آب از طریق خطوط لوله با استفاده از تجهیزات ویژه تا صدای کمتری تولید شود.

از میان این روش‌ها نصب عایق صوتی آب یک روش پرطرف‌دارتر و مؤثرتر است. با این کار کمک بزرگی به حذف این صداها می‌شود و نیازی نیست تجهیزات پمپ آب را در مکانی دورتر قرار دهید.

نصب عایق صدا روی پمپ آب در ایزوهم

حالا که امکان کم کردن یا حذف سروصداهای پمپ آب را دارید چرا دست به کار نمی‌شوید؟ بسیاری از مردم می‌پرسند از کجا می‌توان خدمات عایق صوتی پمپ را در خانه سفارش داد؟ ساده‌ترین راه برای یافتن متخصص از طریق اینترنت است. همچنین می‌توانید از سایت ایزو هم هم عایق پمپ آب را تهیه کرده و هم نسبت به نصب آن اقدام کنید.

انواع عایق صوتی و عایق حرارتی در این مرکز قابل سفارش هستند که مفتخریم اعلام کنیم کاملاً بهداشتی هستند و هیچ خطری برای خانواده شما ندارند. علاوه بر این عایق‌های ایزوهوم مدت‌های طولانی ماندگاری دارند و غیر قابل اشتعال هستند. می‌توانید برای خرید یا بازدید از موجودی‌ها به سایت ما سر بزنید و اطلاعات لازم در مورد هر محصول را مطالعه کنید.

سخن پایانی

برای اقامت راحت در خانه شخصی خود، باید تجهیزات پمپ آب را به درستی انتخاب و نصب کنید که عملکرد آنها اغلب با صدای بلند همراه است. عایق صدا برای پمپ آب یک ایستگاه پمپاژ موردعلاقه در خانه خصوصی  اکثر افراد است. توصیه‌های ارائه شده در این مقاله برای حل این مشکل بسیار مفید است. در این مقاله ضمن پاسخ به سؤال عایق پمپ آب چیست؟ سعی کرده‌ایم تا یک تأمین‌کننده عایق صوتی پمپ آب نیز به شما معرفی کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا