عایق های صوتی و حرارتی ایزوهم

۱۰ درصد تخفیف برای خرید های بالای 2000 متر

 پنل آکوستیک ایزوهم

 پنل آکوستیک ایزوهم

فیلم نمونه ای از پنل آکوستیک ایزوهم اجرا شده

ایزوهم انقلابی در صنعت عایق کاری

عایقی چهار منظوره برای تمامی مشکلات ساختمان و...

سال تجربه
0 +
برند همکار
0 +
پروژه موفق
0 +
پخش ویدیو
پنل آکوستیک یکی از بهترین عایق های صوتی است که به منظور پیشگیری از ورود و خروج سر و صدا در محیط‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این پنل‌ ها به گونه‌ای هستند که می‌ توانند هرگونه ارتعاش صدا را از بین ببرند.امروزه از انواع پنل‌ های آکوستیک برای پوشش در و دیوار در مکان‌ های مختلف مانند سالن‌ های کنفرانس، استودیوهای ضبط صدا یا محل‌ هایی که حجم سر و صدا در آن‌ها زیاد است، استفاده می‌شود. این کار می‌ تواند به کاهش آلودگی صوتی کمک زیادی کند.پیشنهاد: پنل آکوستیک ایزوهم
پنل آکوستیک چیست؟ معرفی عایق صوتی دیوار
پنل آکوستیک ایزوهم

پنل آکوستیک چگونه کار می کند؟

پنل‌ های آکوستیک دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام عملکرد مخصوص به خود را دارد، ولی به طور کلی می‌ توان گفت این پنل‌ ها به گونه ای کار می‌ کنند که امواج صوتی را جذب کرده و نویز کلی صدا را کاهش می‌ دهند؛ به همین دلیل باعث افزایش شفافیت صدا می‌ شوند.بسته به نوع استفاده از پنل آکوستیک، این تجهیزات کاربرد زیادی دارد و می‌ تواند شنیدن صدای گوینده را آسان‌ تر کند. این پنل‌ ها از ایجاد نوسان در لایه‌ها و منافذ دیوار جلوگیری می‌ کند و به همین دلیل باعث می‌ شود صداها به خوبی شنیده شده و کیفیت صدا افزایش پیدا کند. امروزه می‌ توان به آسانی در تمامی مکان‌ ها از انواع پنل اکوستیک به عنوان یک عایق صوتی با کیفیت و ارزان قیمت استفاده نمود.

مزیت استفاده از پنل آکوستیک

استفاده از انواع پنل آکوستیک به عنوان یک عایق صوتی کارآمد می‌ تواند مزیت‌ های فراوانی داشته باشد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌ پردازیم:
  •  این پنل‌ ها از چند لایه مستحکم و با کیفیت تولید شده اند که می‌ توانند به خوبی از خروج سر و صدا جلوگیری کنند.
  •  استفاده از این پنل‌ ها نسبت به اتاق‌ های پرتابل می‌ تواند فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.
  •  می توان از آن به راحتی برای تمامی مکان ها استفاده کرد و محدودیتی در استفاده آن‌ها وجود ندارد.

کاربرد عایق های آکوستیک

آکوستیک به عنوان یکی از بهترین عایق‌ های صوتی دیوار دارای کاربردهای متنوع و گسترده‌ای است، از این عایق‌ ها می‌ توان در تمامی مکان‌ ها حتی منزل استفاده کرد ولی به طور معمول بیشترین کاربرد آن برای موارد زیر است: ● از آن‌ها می‌ توان در استودیوهای خانگی، سالن‌ های نمایش، سالن‌ های کنفرانس و استودیوهای ضبط صدا استفاده کرد. ● این عایق‌ ها برای ساخت انواع اتاق‌ های میکس و مسترینگ بالاترین کاربرد را دارند. ● می‌ توان از آن‌ها برای ساخت اتاق‌ های نوازندگی، خوانندگی و گویندگی با ابعاد مختلف استفاده نمود.

قیمت نصب پنل آکوستیک

قیمت پنل آکوستیک نسبت به کاربرد گشترده آن بسیار مقرون به صرفه است. به عبارت دیگر، قیمت این پنل‌ ها نسبت به کارایی بسیار بالا و استفاده مفیدی که دارند، مناسب بوده و شما با صرف هزینه ناچیز می‌ توانید این پنل‌ها را در ابعاد و اندازه‌ های مختلف خریداری کنید.جالب است بدانید که نصب این پنل‌ ها با اندازه دلخواه مشتری انجام می‌ شود و شما می‌ توانید با صرف بودجه‌ای اقتصادی، پنل آکوستیک مورد نظر خود را تهیه نمایید. این پنل‌ ها نسبت به عایق‌ های صوتی دیگر بسیار کارآمد و با کیفیت‌ تر بوده و در مقابل، از قیمت منصفانه و مناسبی نیز برخوردار هستند.پیشنهاد: عایق صوتی ایزوهم
قیمت نصب پلن آکوستیک
معرفی پنل آکوستیک یا عایق صوتی دیوار

خرید پنل آکوستیک

به منظور خرید و یا سفارش انواع پنل آکوستیک، با کیفیت بالا و دوام زیاد می‌ توانید از طریق مجموعه ایزوهوم اقدام کنید. این شرکت در زمینه نصب انواع عایق‌ های حرارتی، صوتی و رطوبتی فعالیت می‌ کند و به دلیل داشتن تجربه چندین ساله و کارشناسان ماهر و با تجربه، بهترین عایق صوتی دیوار( پنل‌ های آکوستیک) را در اختیار شما مشتریان محترم قرار می دهد. در صورت نیاز می‌ توانید این پنل‌ ها را به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش داده و محصول مورد نظر را ظرف زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.مجموعه فروشگاهی ایزوهم، انواع عایق‌ های صوتی داخلی و خارجی را به منظور حفظ آرامش و آسایش افراد تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. به منظور خرید بهتر شما می‌ توانید قبل از خرید از مشاوران فروش در مورد ویژگی کلی این پنل‌ ها مانند کیفیت و ضخامت آن‌ها سوال کنید.

برخی از آزمون های عایق ایزوهم

درباره ی ایزوهم

عایق ایزوهم یک نوع عایق صوتی و حرارتی می‌باشد که از پلی‌استر نانویی ساخته شده است. این نوع عایق در ضخامت های مختلفی در دسترس است. عایق ایزوهم از تابعیت گرمایی بالایی برخوردار است که موجب کاهش نیاز به سیستم تهویه مطبوع در ساختمان‌ها و کاهش مصرف انرژی و رفع مشکلات ناشی از صوت می‌شود. همچنین، این نوع عایق در مقابل رطوبت و آب کاملاً مقاوم است و می‌تواند در شرایط آب‌وهوایی نامساعد نیز عملکرد خوب داشته باشد. با توجه به این خواص، عایق ایزوهم معمولاً در ساختمان‌های صنعتی و تجاری، سالن‌های ورزشی، ساختمان‌های دولتی، بانک‌ها، خانه‌های نیمه صنعتی و غیره استفاده می‌شود.

برخی تائیدیه ها

مقالات ایزوهم

انواع عایق های حرارتی
انواع عایق های حرارتی در ساختمان
در این مطلب به انواع عایق های حرارتی در ساختمان اشاره شده است. در دنیای امروز که بحث صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ ...
عایق صدا چگونه کار می کند؟
عایق صدا چگونه کار می کند؟
عایق صدا چگونه کار می کند؟ در دنیای شلوغ و پر سر و صدا امروزی، یافتن مکانی آرام برای سکوت و تمرکز می تواند دشوار ...
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟
آیا عایق حرارتی برای صدا نیز موثر است؟ در دنیای پر سر و صدای امروزی، حفظ آرامش و سکوت در خانه یا محل کار می‌تواند ...
بهترین عایق صوتی برای سقف
آشنایی با بهترین عایق صوتی برای سقف
در این مطلب به بهترین عایق صوتی برای سقف اشاره شده است. صداهای ناخواسته و ناهنجار از طریق سقف به داخل فضای مسکونی یا تجاری ...
عایق حرارتی سقف
عایق حرارتی سقف چگونه است؟
عایق حرارتی سقف چگونه است؟ از هزینه‌های مهم خانوار می‌توان به هزینه انرژی مخصوصاً برق و گاز اشاره کرد که تاثیر زیادی بر دخل و ...

دتایل های اجرایی عایق ایزوهم

ما با بهترین ها کار می کنیم پس به ما اعتماد کنید.

چرا عایق ایزوهم را انتخاب کنیم؟

عایق صوتی و حرارتی

کاملا بهداشتی

100 سال عمر

عدم جذب رطوبت

غیر قابل اشتعال

مقاوم در برابر ضربه ، فشار و نور مستقیم خورشید

چرا ایزوهم را انتخاب کنیم؟

با استفاده از عایق صوتی و حرارتی ایزوهم، در مجتمع های مسکونی هم می توانید در برابر صدا و هم در برابر گرما و سرما در فصول مختلف جلوگیری کنید.
محمد توکلی
مالک برند زیپ پانل
پیشنهاد می کنم از عایق صوتی کف ایزوهم در بین طبقات و همچنین روف گاردن برای افزایش راحتی فرزندانتان و آرامش در داخل محیط ساختمان استفاده کنید.
رشید صادقی
کارشناس صوت
اگر شما هم مشکل حرارتی در ساختمان خود دارید. استفاده از عایق حرارتی ایزوهم یکی از بهترین گزینه ها است که به شما کمک می کند تا در برابر سرما و گرما مصرف بهینه ای داشته باشید.
کاوه یزدانی
انبوه ساز

هنوزم نمی دونی چی کار کنی؟

پس فرم رو پر کن…

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا